Lemon Suites
Waar ben je naar op zoek?

Lemon Suites lanceert unieke Lemon Suites App: dé communicatieoplossing tussen bewoners en dienstverleners

In samenwerking met E-Vontuur heeft Lemon Suites een unieke app ontworpen die bewoners binnen enkele seconden in contact brengt met de juiste (onderhouds)partijen: de Lemon Suites App . Een reparatie melden binnen 20 seconden, 24 uur per dag een vraag stellen en geen last hebben van wachtenden in een (telefoon)rij. Het is allemaal mogelijk met deze nieuwe app. Korte lijnen, transparantie en duidelijkheid: de app zorgt voor optimale bewonerscommunicatie waarbij gebruiksgemak voor de bewoners bovenaan staan.

De kraan lekt, de voordeur klemt of de afvoer raakt verstopt… vervelende situaties waar iedereen wel eens mee te maken krijgt. Het is niet te vraag óf er iets aan gedaan moet worden, maar wanneer en hoe snel. En daar heeft Lemon Suites wat op gevonden. Met behulp van de Lemon Suites App zijn (reparatie)verzoeken nu nog sneller gemeld.

Doel

Het doel van de Lemon Suites App is om een eenvoud en gemak toe te voegen aan de communicatie tussen bewoners en dienstverleners. Onze bewoners moeten snel en gemakkelijk in contact komen met de juiste partijen wanneer een vervelende situatie zich voor doet. Vanuit deze visie is de app ingericht en is er gekozen voor een intuïtieve en eenvoudige lay-out zonder toeters en bellen. Binnen 20 seconden kan men een reparatieverzoek melden, via twee klikken is een bewoner in contact met Lemon Suites en het onderhouds-ABC is altijd bij de hand.

 

Hoe werkt het?

Via de Lemon Suites App kan een bewoner een reparatieverzoek indienen, een bericht sturen, naar de website of direct bellen. Bij het insturen van reparatieverzoeken kunnen ook meteen foto’s worden toegevoegd. Dit zorgt dat het probleem of de vraag sneller in kaart wordt gebracht. De verzoeken worden naar de juiste onderhoudspartij doorgezet, die vervolgens met de bewoner contact opneemt om een afspraak te maken.

Onderhouds-ABC

Iedere bewoner krijgt van ons de Lemon Suites Onderhoudswijzer overhandigd. Dit is een overzichtelijk onderhouds-ABC waarin men een groot aantal onderdelen vindt van de gehuurde woning. Wanneer er iets mis is met een van deze onderdelen in de woning, dan kan de bewoner dit in de onderhoudswijzer opzoeken. In dit document staat aangegeven wie er verantwoordelijk is voor de betreffende werkzaamheden. Deze onderhoudswijzer is ook in de app te vinden. De bewoner kan via de app in enkele seconden zien waar de reparatie thuis hoort en deze direct melden. Eenvoudiger kan het niet.

Ontwikkeling

De Lemon Suites App is in samenwerking met E-Vontuur ontwikkeld zodat er steeds meer functionaliteiten mogelijk zijn. Een voorbeeld hiervan is de integratie van de Lemon Suites Onderhoudswijzer in de app. Daarnaast staan er nog meer ontwikkelingen op de agenda, maar daarover later meer. In de afgelopen weken is de app succesvol gelanceerd bij een aantal van onze complexen. De komende tijd staat in het teken van het verder uitrollen van de app in meerdere complexen.